חד פעמי

עמית זמיר בתמונה מתוך “שירות עצמי”הבלחה חד פעמית לצורך אירוע חד פעמי:

הערב (יום ה’ 26.6.2008, למי שקורא את זה מאוחר מדי) במסגרת תחרות הסרט הישראלי הקצר של הפסטיבל הבינלאומי השלישי לקולנוע לסבי הומו בי וטרנס – פיו, איזו הקדמה ארוכה… – יוקרן הסרט שכתבתי וביימתי (וגם ערכתי, אבל לא לבד) בסוף שנה ב’ של הלימודים שלי. כן כן, זה אותו הסרט שצולם לפני שנה ושישה ימים בדיוק, והליך הפוסט פרודקשן שלו הסתיים רק אתמול…

זה המקום לעדכן את מי שהיה פעם מקוראי הבלוג שלי שבעצם עזבתי את הלימודים. לא מתוך יאוש מהמקצוע, אלא מתוך תחושת קבס ומיאוס קשות כלפי ומאת בית-הספר שבו למדתי. אבל למעשה ההצהרה הזו היא די ריקה מתוכן, מכיוון ששנת הלימודים הבאה אמורה להיות מוקדשת לליווי וצילומי סרט גמר, ואני החלטתי שאני לא הולך לביים סרטים בעתיד הקרוב. אני ממשיך לערוך סרטים של חברים מהלימודים, וכיום אני מתחיל את מה שאני מקווה תהיה הקריירה שלי – משמע, אני עורך (פנוי להצעות, דרך אגב קורץ).

 

זהו, נראה לי. אני חושב שזו הזדמנות טובה להודיע באופן רשמי על סגירת הבלוג שבאופן מעשי נותר שומם מאז פברואר. תודה לכל מי שקרא ותודה גדולה לכל מי שהגיב. היה לי תענוג גדול לכתוב כאן בתקופה לא קצרה ומאוד משמעותית בחיי.

אני מסיים בשיר שהכרתי רק השנה בזכות אחד הסרטים המעולים של הזמן האחרון בעיני, וזה גם שיר פרידה נהדר:

שתזכו רק להצלחה ואהבה,

דורון

This entry was posted in אני, לימודים, קולנוע. Bookmark the permalink.

3 Responses to חד פעמי

  1. PopTart says:

    חבל
    שאני קוראת את זה בשישי בבוקר, ושאתה סוגר את הבלוג.
    בכל מקרה, בהצלחה. נהניתי לקרוא אותך 🙂

  2. דורון says:

    תודה, פ.! כאמור – ת’כלס הבלוג סגור כבר כמה חודשים…

Leave a Reply

