הזדמנות שנייה

עמית זמיר בתמונה מתוך “שירות עצמי”ביום ג’, 30.12.2008 (שהוא במקרה גם יום הולדתי ה-26), יוקרן בשנית בסינמטק תל-אביב הסרט הקצר שירות עצמי, שכתבתי וביימתי במסגרת הלימודים שלי.

ההקרנה תתקיים במסגרת הערב הראשון של מועדון הסרטים של ה-TLV Fest.

הסרט שלי, שזכה בציון לשבח בפסטיבל לקולנוע לסבי, הומו, בי וטראנס (או בכינויו המקוצר TLV Fest) יוקרן לפני הסרט (באורך מלא) בוי קאלצ’ר, שהוקרן בפסטיבל של 2007 וזכה בכמה פרסים ברחבי העולם.

משום מה אני מרגיש חובה לציין שבעוד הסרט הארוך נראה לי כסרט גייז טיפוסי (הרבה אנשים יפים מאותו מין מזדיינים ומחפשים אהבה, לא בהכרח בסדר הזה), הסרט שלי הוא ממש לא. הסרט שלי הוא סרט קצר מאוד (כ-9 דקות כולל כותרות הסיום) ורובו ככולו אווירה ומשחק משובח.

לפי מה שאני מבין, הערב הזה הוא הראשון מבין שורה של כמה ערבים בהם יוקרנו סרטים מהפסטיבל הקודמים וכל ההכנסות מההקרנות יועברו לקופת הפסטיבל, שסבל בשנה שעברה ממחסור במזומנים.

תודה גדולה ליאיר הוכנר, האיש שמאחורי הפסטיבל.

ראו עצמכם מוזמנים!

This entry was posted in קולנוע. Bookmark the permalink.

13 Responses to הזדמנות שנייה

  1. מיכל says:

    אני (כנראה) אהיה שם.

    [אתה ממשיך להיות נורא צעיר. רק 26?!]

  2. דורון says:

    אני אנסה לגדול ביותר שנים עד היומולדת הבא

  3. מיכל says:

    קח את הזמן…תיהנה!

  4. כסף says:

    מה, אין איזו הבלחה בשביל העדכון? איך היה ואיך הייתה היום הולדת?
    כל הכבוד (ומזל טוב).

  5. חחחח מזל טוב!!!

    דרך אגב, יש בלוג שמסביר איך לעשות כסף באינטרנט וממה להיזהר:
    http://www.keseftov.com 😛 😛 😛

  6. בלוג ופוסט בין הטובים שראיתי בחיי,יישר כוח! ❗

  7. הבלוג של כיף פה says:

    שמע יש לך אחלה פוסט ואחלה בלוג אני אהבתי,
    מחכה לעוד עדכונים 🙂

  8. חבל שפספתי,בכל אופן אחלה בלוג ופוסט

  9. תקשיב אתה כותב סוף הדרך,פוסט מצויין מחכה לעוד 8)

  10. בלוג מעולה, מחכה לקרוא עוד ממך =]

  11. יפה מאוד, אהבתי

Leave a Reply

